کد خبر : 208833
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 16:53

تخصیص حقابه قزوین از سد طالقان توسط قوه قضاییه پیگیری شد

تخصیص حقابه قزوین از سد طالقان توسط قوه قضاییه پیگیری شد

به گزارش ایلنا، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نامه‌ای به مدیرکل حوزه حقوق عامه قوه قضاییه خواستار تامین حقابه قزوین شد. در این مکاتبه تاکید شده است: نظر به عدم تخصیص حقابه استان و ایجاد مشکلات زیست محیطی و معیشتی مردم منطقه و به منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه باید

تخصیص حقابه قزوین از سد طالقان توسط قوه قضاییه پیگیری شد

به گزارش ایلنا، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نامه‌ای به مدیرکل حوزه حقوق عامه قوه قضاییه خواستار تامین حقابه قزوین شد.

در این مکاتبه تاکید شده است: نظر به عدم تخصیص حقابه استان و ایجاد مشکلات زیست محیطی و معیشتی مردم منطقه و به منظور حفظ و صیانت از حقوق عامه باید در اسرع وقت نسبت به تخصیص این حقابه اقدام گردد.

این پیگیری سبب صدور مکاتبه مسئولین قوه قضاییه با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و صدور دستور در خصوص بررسی و اقدام قانونی جهت عدم تضییع حقوق مردم شریف استان گردیده که لازم است مدیریت حوزه آب منطقه‌ای استان پیگیری‌های لازم جهت تحقق این امر را با جدیت انجام دهند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح