کد خبر : 208887
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 12:05

پلاسماجت و پلاسماتراپی مناسب چه افرادی است؟

پلاسماجت و پلاسماتراپی مناسب چه افرادی است؟

  پلاسماجت درکنار استفاده از ضدآفتاب استفاده از مرطوب کننده‌ها و انواع آب رسان‌ها نیز می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند زیرا خشکی پوست و کم آب بودن بدن می تواند     شما چقدر به شادابی و جوانی پوست خود اهمیت می دهید؟ آیا می دانید با روش‌های مختلف می توانید پوستی

 

پلاسماجت درکنار استفاده از ضدآفتاب استفاده از مرطوب کننده‌ها و انواع آب رسان‌ها نیز می تواند از پیری زودرس پوست جلوگیری کند زیرا خشکی پوست و کم آب بودن بدن می تواند

 

 

شما چقدر به شادابی و جوانی پوست خود اهمیت می دهید؟ آیا می دانید با روش‌های مختلف می توانید پوستی با طراوت‌تر داشته باشید و از پیری زودرس جلوگیری کنید و یا هنگامی پوست دچار چروک یا شرایط مشابه شد با استفاده از راهکارهای مختلف مشکلات پیش آمده را درمان و اثرات آنها را کم رنگ‌تر کرد. پیش از هرچیزی باید بدانید که مراقبت از پوست و رسیدگی به آن باعث می شود تا نیاز شما به انواع لیزر، مصرف دارو و یا جراحی، پلاسما جت و … به حداقل برسد. اولین و مهم‌ترین رسیدگی به پوست استفاده از ضدآفتاب است.ضدآفتاب‌ها باعث می شوند تا پوست شما به وسیله اشعه مضر خورشید آسیب نبیند ، نور خورشید علارغم تمام فوائدی که برای پوست و بدن انسان دارد.

 

پلاسماجت چیست؟

پلاسماجت به عنوان یک دستگاه جدید و روش نوین در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از کلینیک‌های زیبایی به دلیل محبوبیت و افزایش طرفداران، قصد خرید دستگاه پلاسماجت را دارند. استفاده از این دستگاه باعث تسریع فرآیند آب‌رسانی به پوست و در نهایت شادابی و جوانی پوست می‌شود. پلاسماتراپی با دستگاه پلاسماجت به عنوان یک درمان ایده آل، باعث رفع انواع آسیب‌های پوستی می‌شود.

 

Figure 1بسته به میزان و عمق چین و چروک‌های پوست شما تعداد دفعات انجام این روش درمانی متفاوت خواهد

حال اگر به هر دلیلی روی پوست شما چین و چروک هایی ظاهر شده است و و شما تمایل به از بین بردن این آثار از روی پوست خود هستید روش‌ها و راه‌های مختلفی وجود دارد برخی از افراد راه‌های طبیعی و استفاده از ماسک‌ها مخصوصا ماسک طبیعی را انتخاب می کنند بعضی کرم‌های موجود در بازار نیز به این دلیل تولید شده اند و می توانند در این مسیر به شما کمی کمک کنند افرادی هستند که تزریق ژل و بوتاکس و موارد مشابه را انتخاب می کنند، یکی دیگر از راه حل‌های موجود که می تواند کمک بسیاری در درمان چین و چروک و افتادگی پوست داشته باشد پلاسما جت می باشد. پلاسما جت را می توان به جهت از بین بردن و کم رنگ کردن چین و چروک بخش‌های مختلف پوست به کار بردن از چین و چروک دورچشم تا برطرف کردن لک صورت را می توان به واسطه پلاسما جت انجام داد.

معرفی پلاسما جت

همانطور که پیش از این گفته شد پلاسما جت می تواند به شما کمک کند تا چین چروک را در نواحی مختلفی از پوست کمتر کنید و یا آنها را از بین ببرید . روش کار پلاسما جت به نحوی است که با سوزاندن سطحی‌ترین لایه پوست لایه عمقی پوست تبخیر و جمع می شود در این درمان زخم عمیقی ایجاد نمی شود و بعد از حدود یک هفته که از درمان می گذرد و پوست ترمیم می شود پوست شما کشیده می شود و آثار چین و چروک از بین می رود .

Figure 2پلاسما جت می تواند به شما کمک کند تا چین چروک را در نواحی مختلفی از پوست کمتر کنید

بسته به میزان و عمق چین و چروک‌های پوست شما تعداد دفعات انجام این روش درمانی متفاوت خواهد بود ودر بازه‌های زمانی متفاوت درمان صورت می پذیرد. در این روش از جراحی و بیهوشی و اتاق عمل خبری نیست.استفاده از دستگاه پلاسما جت یه عالمه مزایا داره، ولی یه شرط داره اون هم اینکه آفتاب بی افتاب یعنی دستگاه پلاسماجت رو تو فصل گرم استفاده کردی، نکردی چون اسکار جا میذاره و میشه آیینه دق برای شما که همیشه یاد پلاسماجت بیوفتی. بسیاری از افراد به دلیل ترس از جراحی و یا حساسیت هایی که به مواد بیهوشی دارند نمی توانند بسیاری از عمل هارا انجام دهند و این روش درمان می تواند کمک بسیاری به این افراد کند تا بتوانند چین و چروک پوست خود را برطرف سازند در این روش با تبدیل مستقیم لایه سطحی پوست به گاز باعث جمع شدن لایه‌های عمقی پوست شما می شوند و کشیدگی (لیفت) پوست را برای شما به همراه دارد.

پلاسما تراپی چیست؟

یک روش درمانی مدرن و جدید برای زیباسازی و جوانسازی پوست، پلاسما تراپی نام دارد. درمان جوش، بهبود چین و چروک صورت، کاهش نقاط قرمز پوست، آکنه‌ها و خال‌های پوستی با استفاده از پلاسما تراپی انجام می‌شوند.

در این روش، نیازی به بیهوشی و عمل جراحی وجود ندارد و یک روش غیر تهاجمی به شمار می‌رود. در روش پلاسما تراپی از دستگاه پلاسماجت استفاده می‌شود. این دستگاه باعث سوزاندن نقاط ریز به فاصله کم بر روی پوست می‌شود و هیچ اثری از جای زخم برجای نمی‌ماند.

در اثر این عمل، لایه‌های زیرین پوست تبخیر می‌شوند و در نتیجه باعث لیفت نواحی مختلف پوست می‌شود. دستگاه پلاسماجت، بر روی غشای پوست بار الکترونی ایجاد می‌کند. در اثر این عمل لایه سطحی پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می‌شود و در نهایت با تحریک سلول‌ها، بازسازی و ترمیم بافت‌ها مشاهده می‌شود.

پلاسما تراپی برای چه افرادی مناسب است؟

بهترین روش درمانی برای افرادی که قصد بهتر کردن ظاهر پوست خود را دارند و می‌خواهند مشکلاتی از قبیل چین و چروک، جای جوش، لکه‌های پوستی، جوش‌های آکنه‌ای و سایر آسیب‌های پوستی را درمان کنند، پلاسما تراپی است. در نتیجه استفاده از این روش درمانی، بهبودی و ترمیم پوست مشاهده می‌شود. افرادی که کاندید مناسبی برای روش پلاسما تراپی هستند، عبارتند از:

  • افرادی که به دنبال بهبود و ترمیم سریع ظاهر پوست خود هستند.
  • افرادی از چین و چروک، جوش‌های آکنه‌ای، لکه‌‌های پوستی، جای جوش و سایر آسیب‌های پوستی رنج می‌برند.
  • افرادی که به دنبال داشتن پوست جوان‌تر و شاداب‌تر هستند و می‌خواهند علائم پوستی را کاهش دهند.
  • افرادی که به دنبال پوست هستند و یا از لک و تیرگی‌های پوست رنج می‌برند.
  • افرادی که پف چشم دارند.
  • برای مثال استفاده از پماد، ماسک و محصولاتی از این دست احتیاج به زمان و حوصله بسیاری دارد. شما باید در زمان‌های مشخص در یک بازه زمانی نسبتا طولانی از این محصولات استفاده کنید و با صبرو حوصله منتظر نتیجه آنها باشید اما روش هایی مانند پلاسما جت در کوتاه مدت تاثیر بیشتری خواهند داشت و شما سریعتر نتیجه آن را خواهید دید.

Figure 3بهترین روش درمانی برای افرادی که قصد بهتر کردن ظاهر پوست خود را دارند

  • به وسیله پلاسما جت امکان از بین بردن تتو از روی پوست، غبغب، ضایعات پوستی و مواردی از این دست فراهم است حتی پلاسما جت بینی نیز این روزها انجام می شود و به شما کمک می کند تا بینی گوشتی خود را کوچک کنید و یا می تواند راهی برای برطرف نمودن عیوب بینی باشد. پلاسما جت کاربردهای مختلفی دارد و همین کاربردها باعث شده تا از مبوبیت ویژه ای برخوردار شود یکی از دلایلی که باعث شده تا پلاسما جت به روشی محبوب تبدیل شود هزینه معقول و مناسب این روش می باشد زیرا این روش در مقابل انواع جراحی‌ها خطرات عوارض کمتری داشته و درصد رضایت افرادی که از پلاسما جت استفاده کرده اند به طور چشمگیری بالا بوده است.
  • از دیگر کاربردهای پلاسما جت در زیبایی برای افرادیست که عمل‌های مختلفی مثل جراحی پلک یا عمل بینی انجام داده اند اما نتیجه نهایی آنچه که مورد علاقه و پسندشان باشد نشده است و یا برای مثال در جراحی پلک که به جهت افتادگی پلک انجام می شود بعد از مدتی مجددا افتادگی پلک رخ دهد همین امر باعث می شود تا پلک دوباره به جراحی نیاز داشته باشد در چنین شرایطی می توان با هزینه به مراتب کمتر و به وسیله ب پلاسما جت افتادگی پلک را جبران کرد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای برطرف نمودن نقص‌های کوچک بینی و برای کوچک کردن بینی گوشتی خود تماسل به عمل جراحی ندارید و یا بعد از عمل همچنان فکر می کنید بینی شما فرم مطلوبی ندارد پلاسما جت بینی می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.می توان گفت هزین پلاسما جت مناسب‌تر است.
  • پلاسما جت برای لک صورت
  • لک‌های پوستی به دلایل مختلفی بر روی بخش‌های مختلف بدن ایجاد می شوند. مشکل کبد و یا اثر آفتاب و اشعه‌های مضر آن و بیاری دلایل دیگر می تواند باعث ایجاد لک شود حتی جای انواع جوش‌ها که به دلایل مختلفی روی پوست صورت ایجاد می شوند نیز به عنوان لک می تواند بر روی پوست ماندگار شود. در ابتدای مسیر درمان انواع لک‌های پوستی باید نوع لک و دلیل ایجاد آن را بشناسید بهترین کار مراجعه به متخصص است. دکتر و متخصص با انجام آزمایشات مختلف دلیل ایجاد لک‌های پوستی را بررسی و شناسایی می کند و سپس به درمان دلایل شناخته شده اقدام می کند. پس از درمان و کنترل دلایل ایجاد لک حالا نوبت از بین بردن لک هایی پوستی است که روی پوست شما جاخوش کرده اند.

خرید دستگاه پلاسماجت از سایت گروه لیزر ایرانیان

در این مقاله به بررسی دستگاه پلاسماجت و کاربرد پلاسما تراپی پرداختیم. دانستیم که دستگاه پلاسماجت برای رفع مشکلات زنان مثل خشکی واژن، درمان زگیل تناسلی و … استفاده می‎شود. همچنین این دستگاه، به عنوان روش زیبایی نیز کاربرد دارد. با کمک خرید دستگاه پلاسماجت می‌توان به درمان ریزش مو، جای جوش و بخیه و همچنین جوانسازی پوست پرداخت. یادتان باشد که پزشک باید با توجه به مشکل شما، تاییدیه انجام این روش را بدهد. برای خرید دستگاه پلاسماجت با بهترین کیفیت و برند به همراه گارانتی معتبر می‌توانید به سایت گروه لیزر ایرانیان مراجعه کنید. خوشحال می‎شویم اگر نظرها و سوال‌های خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

 

منبع: گروه لیزر ایرانیان(https://iranianlaser.com )

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح