کد خبر : 208796
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 1:52

موانع شش واحد تولیدی استان رفع و به چرخه تولید بازگشتند

موانع شش واحد تولیدی استان رفع و به چرخه تولید بازگشتند

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی  در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، اظهار کرد: بازپرداخت تسهیلات بانکی و امحال تسهیلات مهم ترین مشکلات این شش واحد تولیدی بودند که با هماهنگی های انجام شده به نتیجه رسیدند. وی افزود: اختلاف نظر بین امحال سرمایه های تسهیلات تکلیفی سرمایه در

موانع شش واحد تولیدی استان رفع و به چرخه تولید بازگشتند

به گزارش ایلنا، سیروس ابراهیمی  در سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری، اظهار کرد: بازپرداخت تسهیلات بانکی و امحال تسهیلات مهم ترین مشکلات این شش واحد تولیدی بودند که با هماهنگی های انجام شده به نتیجه رسیدند.

وی افزود: اختلاف نظر بین امحال سرمایه های تسهیلات تکلیفی سرمایه در گردش و مدت امحال این تسهیلات از مهم ترین مباحث مطرح شده در ستاد تسهیل بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان ادامه داد: در این راستا طی ارتباط تلفنی با مدیر کل ستاد تسهیل کشور نقاط مبهم این اختلاف نظرها مرتفع شد.

ابراهیمی همچنین به تصمیم گیری در خصوص یک مورد تملکی کارخانه تولید رب گوجه در ستاد تسهیل اشاره کرد و گفت: این تولیدی رب سازی به دلیل بدهی بانکی در تملک بانک کشاورزی قرار داشت.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده در ستاد تسهیل مصوب شد که این تولیدی بدهی خود را در زمان تعیین شده پرداخت و از تملک بانک کشاورزی خارج شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح