کد خبر : 208894
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 18:21

سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا ابعاد گوشی و حاشیه های نازک تر را تایید می کند

سامسونگ گلکسی اس ۲۵ اولترا ابعاد گوشی و حاشیه های نازک تر را تایید می کند

دیروز، درز یک قاب ژله ای برای Samsung Galaxy S25 Ultra را نشان داد، اما باید تصور می کردیم که گوشی قرار است داخل آن قرار گیرد. اکنون می‌توان با عکس‌ها و ویدیویی که ساختگی گوشی را نشان می‌دهد، با حسن نیت از xleaks7 و Online Solitaire، به تخیل ما کمک کرد. ابعاد S25 Ultra

Samsung Galaxy S25 Ultra dummy

دیروز، درز یک قاب ژله ای برای Samsung Galaxy S25 Ultra را نشان داد، اما باید تصور می کردیم که گوشی قرار است داخل آن قرار گیرد. اکنون می‌توان با عکس‌ها و ویدیویی که ساختگی گوشی را نشان می‌دهد، با حسن نیت از xleaks7 و Online Solitaire، به تخیل ما کمک کرد.

ابعاد S25 Ultra در جلوی ساختگی نوشته شده است: ۱۶۲.۸۲ x 77.65 x 8.25 میلی متر. برای مقایسه، ابعاد S24 Ultra 162.3 x 79.0 x 8.6 میلی‌متر و وزن آن ۲۳۲ گرم است. اکنون، ساختگی نمی تواند وزن Ultra جدید را به ما بگوید، اما Ice Universe آن را ۲۱۹ گرم می داند. بنابراین، تلفن جدید کسری از میلی متر بلندتر است، اما بیش از یک میلی متر باریک تر، کمی نازک تر و به طور قابل توجهی سبک تر است.

این طراحی جدید باید تا حد زیادی به سمت بهبود ارگونومی تلفن همراه باشد – مردم شکایات موجهی در مورد S24 Ultra داشتند.

به هر حال، پرچمدار ۲۰۲۵ قرار است حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد (۳۰ درصد نازک‌تر از مدل ۲۰۲۴، یعنی از ۳.۳۵ میلی‌متر به ۲.۳ میلی‌متر می‌رسد). شما می توانید حاشیه های نشان داده شده بر روی ساختگی را ببینید.

همچنین می‌توانید سوراخ پانچ برای دوربین سلفی (در اینجا هیچ ارتقایی انتظار نمی‌رود) و گوشی روی قاب بالایی را ببینید. در پشت، یک فرورفتگی دایره‌ای وجود دارد – احتمالاً، این همان جایی است که سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم قرار خواهد گرفت (این اطلاعات مهمی برای سازندگان کیس است که کاربران اصلی ساختگی‌هایی مانند این مورد هستند).

همچنین یک عکس از کناره تلفن وجود دارد، اما چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد – فقط دکمه های معمولی. انتظار دکمه اکشن یا کنترل دوربین را نداشتید، درست است؟

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح