$ Pedro Coin با حمایت اتریوم و مشوق های جامعه ، پیش فروش را باز می کند

[ad_1] یک پروژه جدید سکه Meme ، $ Pedro ، پیش فروش خود را در Blockchain Ethereum راه اندازی کرده است. این پروژه در اطراف یک نشانه محور جامعه و یک کمپین بازاریابی با الهام از یک شخصیت راکون اینترنتی ویروسی معروف به “پدرو” متمرکز شده است. این زیرساخت های مبتنی بر اتریوم را با
[ad_1]
یک پروژه جدید سکه Meme ، $ Pedro ، پیش فروش خود را در Blockchain Ethereum راه اندازی کرده است.
این پروژه در اطراف یک نشانه محور جامعه و یک کمپین بازاریابی با الهام از یک شخصیت راکون اینترنتی ویروسی معروف به “پدرو” متمرکز شده است. این زیرساخت های مبتنی بر اتریوم را با طیف وسیعی از ابتکارات تبلیغاتی و ارجاعی که برای ایجاد مشارکت اولیه طراحی شده اند ، ترکیب می کند.
دسترسی و مشارکت پیش فروش
پیش فروش Pedro $ اکنون زنده است. در ETH ، USDT و USDC می توان مشارکت هایی را انجام داد. کاربران می توانند کیف پول های پشتیبانی شده مانند Metamask ، Trustwallet یا WalletConnect را به وب سایت رسمی وصل کنند تا در آن شرکت کنند.
بر روی اتریوم ساخته شده و برای امنیت حسابرسی شده است
$ Pedro به عنوان یک نشانه ERC-20 ساختار یافته است و سازگاری با بیشتر کیف پول های اتریوم و سیستم عامل های مالی غیر متمرکز را فراهم می کند. قرارداد هوشمند این توکن توسط Solid-Proop حسابرسی شده است ، و نتایج منتشر شده برای تأیید رعایت استانداردهای اساسی امنیتی و شفافیت در زنجیره ای منتشر شده است.
با استقرار در Ethereum ، $ Pedro از شبکه های جدیدتر یا کم تأسیس جلوگیری می کند و یکی از اکوسیستم های بلاکچین را که به طور گسترده اتخاذ شده است برای زیرساخت ها و دسترسی ها اعمال می کند.

برنامه ارجاع و مشوق های پیش فروش
برای حمایت از فرزندخواندگی زودهنگام ، $ Pedro یک سیستم پاداش ارجاع را پیاده سازی کرده است. شرکت کنندگان در حداقل ۵۰ دلار در پیش فروش به یک لینک منحصر به فرد که می تواند با دیگران به اشتراک گذاشته شود ، کمک می کنند. مراجعه کنندگان ۱۵ ٪ از ارزش مشارکتهای ارجاع شده را دریافت می کنند ، که به طور خودکار از طریق قراردادهای هوشمند توزیع می شوند.
این سیستم برای فعال کردن مشوق های غیر متمرکز ، زنجیره ای و ترویج دسترسی به جامعه ارگانیک طراحی شده است.
استراتژی بازاریابی و ایجاد جامعه
راه اندازی این پروژه شامل بودجه بازاریابی ۱ میلیون دلاری است که به دسترسی به تأثیرگذار ، کمپین های محتوا و تعامل رسانه های رمزنگاری اختصاص می یابد. سیستم عامل هایی مانند X (توییتر) ، تلگرام و رسانه های مختلف برای ایجاد دید و پشتیبانی از مشارکت پیش فروش استفاده می شوند.
این کمپین با هدف جذب یک پایگاه کاربر گسترده پیش از لیست مبادلات غیر متمرکز و متمرکز برنامه ریزی شده توکن.
نمای کلی نقشه راه: از راه اندازی به لیست ها
نقشه راه توسعه پنج مرحله پروژه را تشریح می کند:
- فاز ۱ – بنیاد: طراحی پروژه ، انتشار کاغذ سفید ، وب سایت و استقرار قرارداد هوشمند.
- فاز ۲ – آماده سازی راه اندازی: تکمیل حسابرسی قرارداد هوشمند ، فعال سازی پیش فروش ، بازاریابی اولیه بازاریابی.
- فاز ۳ – ابتکارات رشد: کمپین های روابط عمومی ، لیست برنامه های مربوط به جمع کننده های رمزنگاری ، تشکیل مشارکت و فعالیت های هوایی.
- فاز ۴ – راه اندازی عمومی: توزیع توکن به شرکت کنندگان در پیش فروش ، لیست UNISWAP و لیست مبادلات اضافی.
- فاز ۵ – گسترش: تلاش های بازاریابی در سطح بین المللی گسترش یافته و تلاش های لیست با چند مبادله متمرکز ادامه دارد.
جزئیات مربوط به هر مرحله ، از جمله نقاط عطف و تحویل ، از طریق وب سایت پروژه و کانال های ارتباطی رسمی به اشتراک گذاشته می شود.
مشارکت و مشارکت جامعه
تیم پشت $ پدرو علاقه مندان را تشویق می کند تا به روزرسانی ها و اطلاعیه های پروژه را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند. اعضای جامعه می توانند در مورد تغییرات برنامه ارجاع ، پیشرفت نقشه راه و برنامه های آینده توکن آگاه باشند.
- وب سایت
- تلگرام
- X (توییتر)
The Post $ Pedro Coin با حمایت اتریوم ، پیش فروش را باز می کند و مشوق های جامعه برای اولین بار در Cryptonews ظاهر شد.
[ad_2]
لینک منبع
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰