کد خبر : 208881
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 12:34

۷ نکته سئو برای کسب و کارهای کوچک برای افزایش ترافیک

۷ نکته سئو برای کسب و کارهای کوچک برای افزایش ترافیک

  سئو برای کسب و کارهای کوچک یکی از موثرترین راه ها برای رشد کسب و کار آنلاین است. با بیش از ۲۰۰ عامل رتبه بندی که بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد، استفاده از آن برای یک کسب و کار کوچک یکی از چالش برانگیزترین موارد است. به همین دلیل است که

 

سئو برای کسب و کارهای کوچک یکی از موثرترین راه ها برای رشد کسب و کار آنلاین است. با بیش از ۲۰۰ عامل رتبه بندی که بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد، استفاده از آن برای یک کسب و کار کوچک یکی از چالش برانگیزترین موارد است. به همین دلیل است که ما موثرترین نکات سئو را برای مشاغل کوچک در زیر به اشتراک می گذاریم:

سئوی کسب و کارهای کوچک چیست؟

سئوی کسب و کارهای کوچک بهینه سازی وب سایت یک کسب و کار کوچک برای بهبود دید شرکت در نتایج جستجوی ارگانیک در گوگل و سایر موتورهای جستجو است. بهینه‌سازی‌های رایج برای سئوی کسب‌وکارهای کوچک شامل تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا، کسب لینک و موارد دیگر است.

 

چرا سئو برای کسب و کارهای کوچک مهم است؟

سئو برای مشاغل کوچک به چند دلیل مهم است، از جمله موارد زیر:

 

  • دسترسی: با SEO، شرکت های کوچکتر می توانند بدون توجه به جایی که زندگی می کنند به بازار هدف خود برسند.
  • هدف گذاری: همچنین می توانید کلمات کلیدی خاص را با SEO هدف قرار دهید تا به مخاطبان هدف خود برسید.
  • اثربخشی: برای مشاغل در هر اندازه، سئو به طور موثر ترافیک، سرنخ و درآمد کسب می کند.
  • ردیابی: شرکت ها همچنین می توانند عملکرد سئو از جمله بازگشت سرمایه (ROI) را دنبال کنند.
  • هزینه: در مقایسه با تبلیغات پولی، سئو نیز بسیار مقرون به صرفه است زیرا کلیک ها هیچ هزینه ای ندارند.

 

مهم نیست که کجا به دنبال تأثیرگذاری بر قیف هستید، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) می تواند کمک کند.

 

۷ نکته سئو برای کسب و کارهای کوچک

با این نکات سئو برای کسب و کارهای کوچک به برنامه سئوی خود کمک کنید تا به برتری برسد:

 

۱. کنسول جستجوی گوگل را راه اندازی کنید

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار فوق العاده (و رایگان) برای ردیابی عملکرد سئوی شما، به علاوه مشکلات سئو است.

 

کنسول جستجوی گوگل خود را راه اندازی کنید و می توانید ردیابی را شروع کنید:

 

  • خزیدن و نمایه سازی
  • موقعیت های کلیدواژه
  • برداشت ها و کلیک های کلیدواژه
  • نشانه گذاری طرحواره
  • مسائل سئو

 

همچنین می‌توانید مجوزهایی را برای اعضای مختلف تیم در کنسول جستجوی Google تنظیم کنید. تنظیمات مجوز مفید هستند (حتی برای کسب و کارهای کوچک) زیرا می توانید اطلاعاتی را در اختیار ذینفعان مربوطه قرار دهید بدون اینکه آنها را تحت تاثیر قرار دهید.

 

۲. نمایه کسب و کار Google ایجاد کنید

حتی اگر کسب و کار شما به صورت محلی عمل نمی کند، نمایه کسب و کار Google خود را ایجاد یا ادعا کنید.

فهرست‌های محلی مانند نمایه کسب‌وکار گوگل برای سئوی کسب‌وکارهای کوچک مفید هستند زیرا پیوندی به وب‌سایت شما ارائه می‌دهند. به علاوه، آنها با نشان دادن واقعی بودن شما به موتورهای جستجو – نام، آدرس و شماره تلفن، به ایجاد شهرت آنلاین شرکت شما کمک می کنند.

 

افراد همچنین هنگام تحقیق در مورد یک کسب و کار از نمایه کسب و کار گوگل استفاده می کنند. فهرست شما می تواند به آنها کمک کند تا با خواندن نظرات شما بیشتر در مورد شرکت شما بیاموزند، که می تواند اعتماد ارزشمندی را برای اطمینان از خرید، تماس تلفنی یا بازدید ایجاد کند.

 

۳. کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید

هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی یکی از موثرترین استراتژی های سئو برای مشاغل کوچک است.

 

در حالی که ممکن است شرکت شما رویای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی کوتاه مانند «بهترین سس تند» داشته باشد، وقتی روی کلمات کلیدی دم بلند تمرکز کنید، نتایج بهتری خواهید دید. از آنجایی که کلمات کلیدی دم بلند خاص تر هستند، مانند «بهترین سس تند انبه هابانرو»، در دستیابی به مخاطبان هدف شما مؤثرتر هستند.

 

حتی با افزایش اعتبار سایت شما و به دست آوردن توانایی هدف گذاری و رتبه بندی برای کلمات کلیدی کوتاه، شما باید توانایی منحصر به فرد کلمات کلیدی دم بلند را برای جذب ترافیک واجد شرایط بیشتری نسبت به کلمات کلیدی دم کوتاه در نظر بگیرید.

 

۴. محتوای اصلی و با کیفیت تولید کنید

چه در مورد بهینه‌سازی موتور جستجوی شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای کوچک در مورد مزایای رپورتآژ در سئو خارجی صحبت کنید، محتوای اصلی و با کیفیت بسیار مهم است. این نوع محتوا از درک نیازها، نکات دردناک و خواسته های مخاطب هدف شما، به علاوه تجربه صنعت شما ناشی می شود.

 

اگر بهترین نویسنده نیستید، می‌توانید از طریق سایت‌های مستقل، کپی‌رایترهای خاص صنعت را استخدام کنید. 

 

۵. ممیزی SEO را ماهانه اجرا کنید

با اجرای ممیزی های ماهانه SEO، رویکردی فعالانه برای تلاش های بهینه سازی موتور جستجوی خود داشته باشید. Screaming Frog یک ابزار قدرتمند ممیزی SEO است که می تواند تا ۵۰۰ URL را به صورت رایگان بررسی کند. نسخه رایگان Screaming Frog برای اکثر مشاغل کوچک مناسب است.

 

چیزی که ما در مورد Screaming Frog دوست داریم این است که با اولویت دادن به مسائل سئو به مشاغل کوچک کمک می کند.

 

۶. عملکرد سئو را اندازه گیری کنید

در حالی که حداقل برای سه تا شش ماه نتایجی از سئو نمی‌بینید، مهم است که سیستمی برای اندازه‌گیری عملکرد سئو خود راه‌اندازی کنید. به طور معمول، کسب و کارها در مورد SEO به صورت ماهانه، فصلی و سالانه با استفاده از کنسول جستجوی گوگل و داده های Google Analytics گزارش می دهند.

 

قبل از غواصی در گزارش سئو، با رهبران گپ بزنید و انتظارات آنها را برای سئو بیاموزید. از اینجا، می‌توانید گزارشی بسازید که نیازهای آن‌ها را بیان کند، مانند اینکه ببینید آیا بهینه‌سازی موتورهای جستجو باعث افزایش ترافیک، سرنخ یا درآمد شده است یا خیر.

 

۷. انتظارات واقع بینانه تعیین کنید

یکی از مهم ترین نکات سئو برای کسب و کارهای کوچک، تعیین انتظارات است.

خواه خود شما باشد یا رهبری، باید انتظارات واقع بینانه ای برای همه افراد درگیر ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر انتظار دارید در یک هفته به نتیجه برسید، باید بدانید که SEO ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج را نشان دهد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح